Logopedė specialioji pedagogė Asta Čepaitienė dalyvavo projekto „Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra“ I etapo mokymuose ir nuo 2020 m. sausio mėn. savo darbe pradėjo naudoti Brain-Boy aparatą, skirtą vaikų girdimųjų, regimųjų ir motorinių funkcijų vertinimui ir lavinimui.

NUOTOLINIO MOKYMOSI MEDŽIAGA

Naudingos nuorodos

Priešingybės.pdf
Adobe Acrobat Document 2.7 MB
Knygų-klubas-4kl..pdf
Adobe Acrobat Document 657.2 KB
Kartojimo-užduotys-2kl. (1).pdf
Adobe Acrobat Document 248.0 KB
Ilgieji-ir-trumpieji-balsiai.pdf
Adobe Acrobat Document 4.2 MB
Prielinksniai.pdf
Adobe Acrobat Document 1.6 MB
PROFESIJOS.pdf
Adobe Acrobat Document 2.0 MB
Kalbos-dalys-2kl..pdf
Adobe Acrobat Document 823.0 KB
Grožinio-teksto-požymiai-4kl.pdf
Adobe Acrobat Document 741.3 KB
Giminiškų-žodžių-rašyba-3-4kl..pdf
Adobe Acrobat Document 760.7 KB
Geometrinės-figūros.pdf
Adobe Acrobat Document 993.5 KB
Garsas-S-sakiniuose-1kl..pdf
Adobe Acrobat Document 1.1 MB
Daiktavardžio-daugiskaitos-kilmininko-ra
Adobe Acrobat Document 301.8 KB
Nuotolinės-veiklos-tvarkaraštis.-Rekomen
Adobe Acrobat Document 426.5 KB
SAULUTĖ-PAKVIETĖ-ŽIEDELĮ.pdf
Adobe Acrobat Document 1.9 MB
Pasiruošimas-diktantui-2kl..pdf
Adobe Acrobat Document 668.3 KB
Mokomės-kurti-pasakojimą-2kl.pdf
Adobe Acrobat Document 704.6 KB
Legenda-padavimas-4kl..pdf
Adobe Acrobat Document 941.4 KB
Daiktavardžio-ir-būdvardžio-junginiai.pd
Adobe Acrobat Document 289.1 KB
2 kl. Mokomės-pasakoti 2020-04-21.pdf
Adobe Acrobat Document 452.9 KB
1kl.-Teksto-suvokimas.pdf
Adobe Acrobat Document 1.7 MB
Daiktų-požymiai.pdf
Adobe Acrobat Document 879.8 KB
Paukštelių-skrydimo-kryptys.pdf
Adobe Acrobat Document 891.9 KB
TIKRINIAI-DAIKTAVARDŽIAI.pdf
Adobe Acrobat Document 340.4 KB
Sveiki-gyvi-paukšteliai.pdf
Adobe Acrobat Document 651.0 KB
Velykų žaidimai, dainos.pdf
Adobe Acrobat Document 268.3 KB
Žaisminga_artikuliacine_manksta.pdf
Adobe Acrobat Document 761.4 KB

Zuikis Nulėpausis skaito vaikams

https://www.youtube.com/watch?v=0BjnhHoXqmw

Mokiniams apie  dvibalsius:

https://www.emaze.com/@AOZZTZILZ/dvibalsiai  

 

Nuorodą į pasakėlę, kurią su mažyliais klausėme ir pagal ją gaminome knygutes: 

https://www.youtube.com/watch?v=0BjnhHoXqmw 

 

Nuoroda į žaismingas kalbos terapijos priemones (naudojame ir pamokėlių metu):

 http://www.frepy.eu/part_lt.html  

 

Nuoroda žaidimai motorikai Formų žaidimai (nuo 13 sekundės žiūrėti, jau su tėvais aptarėme, žinos ką reikia daryti):

 https://www.facebook.com/KidsArtnCrafts/videos/160209605258536/?sfnsn=mo&d=n&vh=e

 

 

Vaikų, turinčių įvairių gebėjimų ugdymas logopedo pratybose

 

Mokslinėje pedagoginėje literatūroje teigiama, kad šių laikų mokinys turi tapti savarankišku, sąmoningu, kūrybingu ir savo paties užsibrėžtų tikslų įgyvendintoju mokymosi procese. Mokytojo užduotis, pasitelkus įvairius mokymo(si) metodus atskleisti mokinio gebėjimus, jo stipriąsias asmenybės puses, padedančias vaikui siekti gerų mokymosi rezultatų. Siekiant sukurti demokratišką ugdymo sistemą praktikuojamas inkliuzinis ugdymas skatinantis vaikų turinčių įvairių gebėjimų bendradarbiavimą, bendrą aktyvią veiklą, skatinančią sąmoningą mokymąsi ir išmokymą, paremtą alternatyviais, netradiciniais, inovatyviais ir kitais aktyvaus mokymosi metodais.

Nors logopedų pratybose dominuoja tradiciniai metodai, tačiau vis dažniau taikomi ir aktyvaus mokymosi metodai. Šie metodai yra efektyvesni derinant juos su kitais mokymo(si) metodais, kai tikslų siekiama per skirtingas veiklas ar (ir) plečiant mokymosi erdves, bendradarbiaujant su mokinių tėvais. Tokiu būdu visapusiškiau atskleidžiamos vaikų asmenybės, vystomi partneriški santykiai, komandinė veikla, veikiant kartu grupinėse, pogrupinėse logopedinėse pratybose, su įvairių gebėjimų ir specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, kai metodai taikomi žaidybinėse situacijose.

Ugdymo sunkumai kyla, kai neatsižvelgiama į vaikų specialiuosius ugdymosi poreikius, individualumą, gebėjimus. Siekiant užtikrinti efektyvesni darbą, šiuolaikinės logopedinės pratybos turėtų vykti erdvesniuose ir aktyviam mokymuisi pritaikytuose kabinetuose, pasižymėti tokiais požymiais kaip mokymo(si) metodų ir priemonių įvairovė, lanksti pratybų struktūra ir savivaldus laiko valdymas.

 

Logopedė specialioji pedagogė Asta Čepaitienė

Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų

Kaip padėti vaikui.pdf
Adobe Acrobat Document 3.6 MB

Lankstinukas apie apsaugą ir prevenciją nuo smurto

 

mokykloje-darželyje

lankstinukas.pdf
Adobe Acrobat Document 327.3 KB